شکست کاله جوان  مقابل تیم راه یاب ملل مریوان

تیم راه یاب ملل مریوان در آغاز رقابت های لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های کشور میهمان خود کاله جوان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال دسته یک مردان باشگاه های کشور جام شهید محسن حججی از چهارشنبه دهم آبان ماه آغاز شد.

هفته نخست این رقابت ها در شهرهای ارومیه، مهاباد، مریوان، نور، اردکان، سیرجان، تهران و قم برگزار می شود.

در گروه یک این رقابت ها تیم های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین و در گروه دوم لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان حضور دارند.

تیم راه یاب ملل مریوان در اولین بازی و تجربه خود در مسابقات لیگ دسته یک عصر امروز در سالن ۱۲۰۰ نفری مریوان میزبان تیم کاله جوان بود که توانستند در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری خواهد شد که مرحله مقدماتی در دو گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می شود.

قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۳۹۷ را به دست خواهند آورد و تیم های پانزدهم و شانزدهم به لیگ دسته دو سقوط می کنند.

انتهای پیام/م

پیروزی تیم راه یاب ملل مریوان در مصاف با کاله جوان  

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.